Blogger Layouts

my

Selasa, 30 Ogos 2011

slm. hari ni adalah hari pertama raya..
bagai kali ni x seronok sgt huhuhu
sbb slps tu aku menduduki upsr..
harap lah dapat 5A
bukan harapp tapi mmg nk un..
huhuhuh


kali ni raya aku pakai baju warna kelabu..
bgi ku x cntek angsung,,
tapi apa k buat bersyukur aje lah..
(rezeki jgn di tolok tau0


aku sebernya aku buka facebook sekali,,
sbb skrg aku tgah chat ngan ustazah aku yg tlah di tukar ke skh lain..
ustazah tu mengaar bahasa arab 
nk thu x (sbrya dulu aku x suka subjet bahasa arab)
huhhu tapi skrg dh suka tau korang semua igat
skrg aku dh suka !!


ouh sekarang aku dh berteman untuk tgok 
tmna aku guna komputer ni
aku bersam arif sedara aku..


aku nk off jap fb ok tunggu
tgok youtube li..
huhuhuhu siap sud..
masa untuk pff
sbbb ni kat kampung x ley lama2

Tiada ulasan:

Catat Ulasan