Blogger Layouts

my

Jumaat, 30 Disember 2011

aik..
lusa blik kmpung yaho..... Hari rabu nie dh sekolah... bju semua dh beli cuma alat tulis je,,
Ku1 10 aku nk tgok maharaja lawak mega akhir yaho,,, harap lah boboi~ mng.. amin,,
korang semua sokon apa?.. mesti OSBON  kn?.. dh agak.. 
bosannye!Ainin aku akan tolong ka utk ko berkawan baik nagn sofiana. nanti buka sekolah ka , aku dn sofiana sama kolah kn,, aku janji aku aka buat korang berkawan baik macam dlu,, tapi kala aku tak berjaya aku nk mintak maaf nagn ko erk,, nanti ko nagn sofiana dh berkwan baik,, ka boleh lupa aku utk selama lamanye,, aku x kn kisah,, ko punye hati gak.. aku thu ka kwn baik nagn aku cuma terpaksa.. ka sebernanye x nk kan,, x pe yg tu aku x kisah lah,, aku suka ka bahagai nagn sofiana.. aku x kisah kalau kekurangan dlm diri aku,, tapi aku x boleh tgok KAWAN KAWAN aku bergaduh.. allhamdulilah aku dh berjaya meyempurnakan ko nagn faiza berkawan semula,, ko kne igt ainin kalau ko gaduh nagn faiza lagi walaupun bke ka buad tapi abg ka ke sapa ke.. yg melalui fb ka,, aku akan berpihak ke faiza.. dn aku x kn tlg ka agi,, aku mempunyai alasan knp aku buad mmc tu kalau ka gaduh nagn faiza aku berpihak ke faiza aku mempunyai alasan,, buakn aku berpihak ke faiza sbb dye baik nagn aku,, sikit pun x lah wei,, kalau ka dh berbaik nagn sofiana ka boleh lupa aku,, tpi kalau ko gaduh agi nagndye beri thu aku,, aku akan cuba blik,,  aku bukan nk ko berbaik nagn aku.. cuma aku nk tolong kawan.. tu je.. okey~ assamualaikum (MUFIDAH)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan