Blogger Layouts

my

Khamis, 29 Disember 2011

hai,,
hari ni 30 december 2011, esok 31 december 2011, dan lusa 1.1.2012...
aikk dh x lame dh 2012... tutup buku 2011 buka buku baru,,
azzam aku thun nie ape erk??.. erm.. azzam aku nk solat lima waktu sehari semalm.. dn x nk tinggal solat aku, yg kedua,, apa erk..  aku nk belajr bersungguh dn aku ingin membuat kedua ibu bapa aku bangga dgn kejayaan aku,,  Tapi azzam aku thun nie x capai,, herm nnty aku cuba laGI utk PMR pulak,, aku tak akan berputus asa,, herm dh x lame dh nk buke sekolah,, korang dh bersedia ke.. alamak susah pulak la aku nk kena bgun awl dh,, slpas solat subuh x leh tido dh,, herm,, masa cuti slaps solat sbuh sambung tido blik,, aduhai,,, fuhh,, thun dpn aku dh bersekolah baru... thun dpn aku dh berjalan kaki ke sekolah... yaho,,,, tapi sedih gak teringat kat sekolah rendah herm,,,,, umur aku dh semakin meningkat.... nk sekolah rendah balik,,, argh, herm,. FIRZANAH dh pindh rumah,, sunyi lah aku ,, kat lorong umah aku,, aku rapat nagn firzanah,, herm,, firzanah pindh ke melaka,,kalau dye x pindh ke melaka thun dpn aku g kolah nagn dye,, tpi dye pindh herm,, sedih nye aku,, masa malam dye nk g ke melaka dye singgah kejap kat umah aku,, kita orang bersalam,, aku nk nangis asa masa malam tu sewaktu dye singgah,, herm,, dlu aku selalu main nagn firzah,nabilah,nadirah,naja,faiz,afiq... dn yg lain,, dlu aku nagn nabilah pnggil firzanah mama dn pngil afiq papa.. hahah, kitaorang sjew je,, sbb waktu tu afiq suka firzanah,,, huhu petang2 slalu main nagn diaorang..
thun nie x main nagn diaorang sbb aku thun ambil upsr,, dn afiq pulak pindah,, herm,,, skrg firzanah pula pindh ,, aduhaiii,,, herm ok lah samapi sini je lah assmaualikum  < MUFIDAH>,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan